اگر میخواهید احساس امنیت و اعتماد را در مشتریان خود ایجاد نمایید روشهای زیر را جدی بگیرید:

۱-پاسخگویی
اگر یک مشتری بالقوه از شما به صورت آنلاین یک سوال بپرسد و خواستار اطلاعات بیشتر درباره ی موضوعی باشد و شما در آن لحظه به او پاسخ ندهید و یا یک هفته بعد به مشکلات مشتری خود رسیدگی کنید موجی منفی به خوانندگان مطالب و مشتریان بالقوه میفرستید.
۲- حضور در همه جا
اگر مشتریان در گوگل به دنبال شما گشتند و برند شما را در همه جا مثل وب سایتتان،وبلاگ،یوتیوب و منبع دیگر سایت ها یافتند در نتیجه این موضوع یک حس موجود بودن و حضور را ایجاد کرده و سطح جدیدی از اعتماد را ایجاد میکند.اگر افراد نتوانند شما و سایتتان را پیدا کنند یا برند شما منبع تعداد محدودی از سایت ها باشد در نتیجه این اعتماد کاهش میابد.
۳-ویدئو آنلاین
ویدئو راهی را برای افراد ایجاد میکند تا ببینند که از چه کسی خرید میکنند و شما چه کارمندانی دارید و ثابت میکند که کسب و کار شما جعلی و دوروغی نیست.همچنین دیدگاهی نسبت به برند شما ایجاد کرده و عامل اعتماد را به درجات بالاتری می رساند.
۴-توصیه و پند پذیری
اگر یک وبلاگ نویس یا متخصص در صنعت شما،به شما توصیه و نکاتی را ابلاغ کند، شرکت شما بعد از این توصیه ها تغییرات زیادی در سمت ایجاد اعتماد در مشتریان خواهد داشت.
۵-کمی توجه
شبکه های اجتماعی وسیله ای برای ایجاد کمی توجه میباشند.با کمی توجه و تنها با قراردادن دکمه های اتصال به شبکه های اجتماعی در وبلاگ یا وبسایت میتوان شاهد چندین بار به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ در فیسبوک یا توییتر بود.شبکه های اجتماعی زمینه ای را برای ایجاد اعتماد بیشتر و پی بردن به محبوبیت برند در نزد مردم به وسیله ی امتیازات داده شده میباشد.
۶-جوایز
جوایزی که در سایت قرار داده میشود ارتباط مستقیمی با ساختن راهی طولانی برای ایجاد اعتماد نسبت به سایت جایزه دهنده دارد.هیچ چیز به اندازه ذره ای احترام آشکار از همسالان خود و انجمن های مرتبط با کسب و کار ما نمیتواند برای ساختن اعتماد موثر باشد.
درباره :
آموزش و اخبار ,
ایجاد حس اعتماد در مشتریان ,
امتياز : |
|
نتيجه : 5 امتياز توسط 5 نفر مجموع امتياز : 10 |
|
برچسب ها :
اعتماد ,
درآمد ,
شغل ,
فروشگاه ,
اینترنتی ,
آنلاین ,
جایزه ,
جوایز ,
بازديد : 557